Mitt 2011

Eftersom att jag gjorde en både 2009 och 2010. Är det inte mer än rätt att det kommer en för 2011 också. Alltså. Listan. Here it is.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, logistiken med vardagslivspusslandet. Vilket projekt. Every day. 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade nog inga direkt.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja flera stycken och fler kommer det att bli 2012.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Eh typ inga. Inte i år heller. Fuck. Nu får vi skärpa oss.
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Mer pengar vore helt klar inte fel. Dags att styra upp det där. 
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 2 juni är magiskt. Även 5 okt då vi "plussade" som det så fint heter.
8. Vad var din största framgång 2011? Fertiliteten kanske?!
9. Största misstaget? Ja herregud vad ska jag börja...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja en mängd infektioner och allergiska reaktioner. Blev tom sjukhusvistelse.  
11. Bästa köpet? Måste nog säga mina bruna skinnstövlar med klack. Har dem varje dag at work.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Huset. Och Emilian, speciellt i juletid.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att vi blev gravida. På första försöket. Igen. Magi.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Allt som spelas på radion. Och alla som valdes som favoriter på vår kräftskiva.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har varit som vanligt. Mest glad. Dock med humörsvängningar i höst.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sprungit i spåret. Det är ju helt ok.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit godis och socker. Tänker på mina tänder.
18. Hur tillbringar du julen? Med familj och vänner i Älmhult.
19. Blev du kär i år? Var redan kär. Blir väl lite mer kär för varje dag i min man och i min fina son. LOVE  
20. Favoritprogram på TV? Big Bang Theory (NY). Masterchef (NY).  
21. Bästa boken du läste i år? Bästa vet jag inte. Men. "En Dag" var okey. Dock var filmen kass. 
22. Största musikaliska upptäckten? Laleh som jag tidigare inte gillat.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Hotellfrukost och massa överraskningar.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Nä.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Jag och min man åt frukost på Statt. Solade på altanen och for till Karlshamn där Emilian och mina föräldrar dukat upp värsta middagen. Mycket mys och jag fick allt jag ville, en jämn ström av överraskningar och presenter hela dagen. Min man är bäst på sånt.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Karriärlyft.  
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
 Newhouse varvat med hemmastass, mycket klänning.  
29. Vad fick dig att må bra? Min son och min Man.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinsson - eller egentligen Edward Cullen (suck igen och igen).
31. Vem saknade du? Mina vänner som inte bor här nära. Saknar dem varje dag.
32. De bästa nya människorna du träffade. Nya bebisar som ploppar upp här och var.  


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag blir helt varm i kroppen när jag läser dina fina ord om Emilian och Ronnie. Visst är det helt underbart att vara en liten familj! Och nu blir ni ännu större, underbart! Men nu måste vi faktiskt se till att ses. Valter längtar efter er! När kan ni??

2012-01-04 @ 20:12:25
Postat av: Charlotte

Åh gulle dig! Vi vill såklart också ses snart. Vi åker t Sthlm i morn till mån. Sen jobbar jag men hör av mig nästa vecka om hur det ser ut framöver. Längtar ihjäl mig efter att få träffa Valter, och dig med of course!



PussåKram!

2012-01-04 @ 20:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0