Mitt 2009

Jag är då en sucker för listor. Här kommer en för 2009.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp födde barn.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade nog inga direkt.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja flera stycken.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej men min mans mormor och min sons farmorsmor.
5. Vilka länder besökte du? Eh typ inga.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Hm njae lite mer cash vore inte fel.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 2 juni.
8. Vad var din största framgång 2009? Min son helt klart. Han är en välskapt liten filur som verkar trivas i den här världen. 
9. Största misstaget? Ja herregud vad ska jag börja...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nja kejsarsnitt och en operation av cysta och äggstock då. + Lite magsjuka såhär på årets sista dag.
11. Bästa köpet? Hus på Hedvägen 3.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Huset.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Emilian.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Har inte hunnit lyssna på musik. Jag har hört en massa men inte lyssnat.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har varit mer tillfreds och lyckligare av orsaker jag inte kunnat föreställa mig förut.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Kanske något karriärlyft.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Fikat.
18. Hur tillbringar du julen? Med familj i vårt nya hus.
19. Blev du kär i år? Var redan kär. Blir väl lite mer kär för varje dag i min man.  
20. Favoritprogram på TV? Desperate Housewives, Halv åtta hos mig, Unga mödrar.
21. Bästa boken du läste i år? Har knappt hunnit läsa men skulle vilja läsa "Skynda att älska" av Alex Schulman.
22. Största musikaliska upptäckten? Idol Erik - haha
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Fick en dator som jag undermedvetet hade önskat mig.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Nä.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag och min man och min son for till Karskrona och spenderade dagen där. Liksom mina två föregående födelsedagar. Mycket mys.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite mer flyt vad gäller allting vore inte fel.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Tunikor.
29. Vad fick dig att må bra? Min son och min Man
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinsson, jag och alla fjortisar.
31. Vem saknade du? Mina vänner som inte bor här nära. Saknar dem varje dag.
32. De bästa nya människorna du träffade? Mammorna och bebisarna.

Att svara på sånt här är nästan som att bli intervjuad. Det känns till och med som att jag är lite famous.

Gott Nytt År

Kommentarer
Postat av: Hanna

Barn verkar inte p¨verka plånboken till det positiva precis, haha. Men lätt värt det med en sån gullunge. Och fika kan man inte få för mycket av!

2009-12-31 @ 20:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0