Mitt 2010

Förra året såg den ut såhär. Här kommer en för 2010.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp. En massa barnrelaterat. 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade nog inga direkt.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja flera stycken.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Eh typ inga. Inte i år heller. Fuck.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Mer pengar vore helt klar inte fel.  
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 2 juni.
8. Vad var din största framgång 2010? Har klarat att vara förälder, en rätt hyfsad sådan, åt min son.
9. Största misstaget? Ja herregud vad ska jag börja...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej. Ingen sjukdom alls förutom lite lätt förkylning.
11. Bästa köpet? En massa saker och pryttlar till huset.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Huset. Och Emilian.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Emilian och min man gör mig glad varje dag.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Dancing on my own och Från och med Du.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har varit som vanligt. Mest glad. Oväntat glad åt min comeback på jobbet faktiskt.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slappat.
18. Hur tillbringar du julen? Med familj och vänner i Älmhult.
19. Blev du kär i år? Var redan kär. Blir väl lite mer kär för varje dag i min man.  
20. Favoritprogram på TV? Desperate Housewives, Bonde söker fru, Halv åtta hos mig.
21. Bästa boken du läste i år? Bästa vet jag inte. Men. "Boven i mitt drama kallas Kärlek" Var den senaste och den berörde mig som fan.
22. Största musikaliska upptäckten? Oskar Linnros.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En heldag i Karlskrona. Tradition.
25. Något du önskade dig men inte fick?
Nä.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag och min man och min son for till Karskrona och spenderade dagen där. Liksom mina tre föregående födelsedagar. Mycket mys och jag fick allt jag ville.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Karriärlyft. Men nu jävlar. 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
 Newhouse varvat med hemmastass.  
29. Vad fick dig att må bra? Min son och min Man
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinsson - eller egentligen Edward Cullen (suck).
31. Vem saknade du? Mina vänner som inte bor här nära. Saknar dem varje dag.
32. De bästa nya människorna du träffade. Föräldrar och barn i Sandsbro.

Gott Nytt År

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0