Och Så Levde Dom Lyckliga I Alla Sina Dagar

Sista avsnittet ever ever av "Gossip Girl" på TV idag. Mamman i extas. Skrek åt övrig familj att flytta på sig samt att de skulle vara tysta. Yeah right åt en 3-åring och en 7-månaders.
 
Men jag fick se. Vem som var Gossip. Och det var minsann ingen girl. Dock, slutet gott, allting happy ever after. 
 
Tur att jag har hittat en ny serie att följa. Kör "Downton Abbey" på löpande band. Påminner tyvärr förfärligt mycket om "Herrskap och tjänstefolk" som jag såg hemma i mitt flickrum. Men jag ska ge det en chans.

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag kör också Downton på löpande band. Måste kolla in sista säsongerna på Gossip innan jag ser slutet. Var det bra?

2013-01-14 @ 20:30:04
Postat av: Charlotte

Har plöjt 2 säsonger Downton nu, fördel med att vara sjuk ;). Slutet i Gossip var väl sådär, men man vill ju ha lyckliga slut, och det fick man :)

2013-01-15 @ 21:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0