Crazy Night Out!

Vi hade en urmysig middag i går kväll. Bara jag och min finaste man. Stars n´ Stripes. Sportbar förvisso. Men helt perfekt en fredagskväll utan kids.
 
Finaste R med menyn redo. De har riktigt mycket att välja emellan. 
 
Vitlöksbröd med aioli (sjukt god) till förrätt.
 
Jag åt någon hamburgare surf n´ turf-style. Helt ok, inget magic. Scampispettet var nog det bästa på hela tallriken. Chilibéan levde tyvärr inte upp till mina förväntningar. Men aiolin vill jag lobba för.
 
Ronnie åt entrecote som var bra på alla sätt och vis. Vi drack öl, jag alkoholfri, för helt ärligt, jag känner knappt ngon skillnad.
 
Lata som vi är, körde vi bil. Och var hemma runt 20.30. Hello crazy night out för småbarnsföräldrar! Men ack så trevligt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0