Aktiviteterna

Om ni undrar vad jag har gjort egentligen (förutom åkt olika fordon). Så har jag varit på konferens. Eller först i fredags var jag i Sthlm på utbildning (business school).
 
Sedan åkte vi, cirka 260 pers, det där chartrade nattåget upp till Luleå. För konferens, Dinner on ice och nattklubbande. Jag skippade dinnern på isen på grund av min hemska förkylning som vägrar att ge sig.
 
Me on train. Me med name tag. Samt hotellrummet.
 
Först var det lite kallt i kupén. Men det löste sig. Vy av Boden, som man tydligen måste åka via för att komma till Luleå. Samt nattklubbsbild.
 
Känner att det är osammanhängande och luddigt. Men orkar inte styra upp det bättre än såhär. Nu ska jag sova. I min säng. Bredvid min man.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0