Lyxåkt

Hello cheeselovers. Eh va?! Måste vara för att jag befinner mig i STHLM. Igår skulle vi köra roadtrip me and the family. Bara det att roadtrip kanske mer innebär att man stannar ibland och äter flottigt och liksom hänger.
 
Men icke vi. Vi körde allt i ett streck nonstop. Och när jag säger vi, så menar jag såklart min man. För jag själv. Jag låg (japp låg korsochtvärs i olika positioner) i baksätet och hade kylväskan som sällskap. Och babyn då också såklart.
 
Men babyn var ärligt talat inte till så mycket sällskap. Han somnade i Norremarksrondellen och vaknade inte förrän vi svängde in framför faster Cattis hus i Svinninge norr om Stockholm. Det är en smidig baby det. Och 3-åringen var inte sämre han. Han sov en stund sedan satt han och pappan och hade snack i framsätet.
 
Medans mamman, som sagt, låg där bak och åt ölkorv, babybellost och choklad. Samt kollade på youtube-klipp med Johan Glans. Man kan ha det sämre. Det kan man verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0