Inte Redan

Min mini. Är inte direkt någon mini längre. Han får knappt plats i liggdelen till barnvagnen. Han är för lång helt enkelt. Redan? Plus att han nu har kommit på hur mycket roligare det är att vara i upprätt läge och se sig omkring.
 
Alltså efter helgen får vi nog, tyvärr, byta till åkpåsen och sittdelen. Vad jag inte vill det alltså. Dels är den mycket fulare och vagnen ser inte alls så liten, nätt och fin ut längre. Och dels innebär det ju att jag inte har någon liten pluttbaby. Åh varför måste tiden gå så fort?
 
 
Här kan han dessutom titta rakt på sin brorsa. Som underhåller med Eric Saade låtar. Inte helt fel eller?!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag håller med om att tiden går så jäkla fort!
Kanske inte i skolan men hemma. ;)

2012-10-18 @ 11:20:25
URL: http://pajje.eu/%7Ecissi/
Postat av: Charlotte

Nej man hinner inte med. Fast en bra sak - snart har det gått ett år sedan vi va på bio = snart dags igen!!! Tjohoo BD2!!!

2012-10-21 @ 22:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0