The Food

Den magiska laxen. Jag upprepar, magisk. Snälla bara gör den. Ni kommer inte att bli besvikna, I promise. OBS - Jag hade 8 laxfiléer till samma mängd sås som i receptet. Här är receptet.
 
Min plate omgång ett.
 
Här syns även snygg bordsdekoration som vi fick.
 
Just det, man får alltid äta i omgångar. Först åt kvinnor och ett barn.
 
Sedan åt männen. Och som de åt. De ville inte ens kolla upp och in i kameran. Men det måste ju vara ett bra betyg till kocken, det vill säga, mig!
 
Vi fick efterrätt också. Men den glömde jag att fota. Det var blåbärspaj som våra gäster hade med sig, samt massa glass och vaniljsås. Mums det också.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johan

Det kan vi skriva under på! Tack så mycket för en jättemysig middag =)
Kram Johan & Emma

2012-11-04 @ 15:37:22
Postat av: Charlotte

Så himla kul att ni gillade laxen. Tack själva för trevligt häng. Kram!

2012-11-04 @ 16:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0