Julskyltning Med En Huligan

Julskyltning. Vi anlände redan vid 13-tiden. Vilket nog var en hit då regnet vräker ner nu i kväll. Visserligen var det inte särskilt stämningsfullt. Men några tomtar fick vi träffa på i alla fall. Eller inte lillebror. Han sov exakt hela tiden.
 
Tyvärr är vår store son lite av en huligan på stan. Man kan inte släppa honom obevakad en enda sekund. Plötsligt i en skobutik. Går han fram och ska hälsa lite på en skyltdocka (rycka den i armen och skrika hej hej hej). Och vips ramlar dennes hand av. Tjong i golvet.
 
Med tanke på i vilken bransch jag har arbetat så vet jag exakt hur störigt detta är för personalen. Därför drog jag mig diskret så långt bort ifrån spektaklet som möjligt och låtsades som att det där inte alls var mitt barn.
 
 
Här hälsar han på en sjungande tomte. Som nog var lite läskig. Han ville absolut inte gå närmre än såhär.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0