Nyårsaftnar

Då har jag gjort en lista, en nyårslista. I år blir det nämligen ingen årsresumé like this, då den skulle se skrämmande likadan ut, och den ångesten vill jag bespara mig.
 
Fick verkligen pressa fram minnen för att komma ihåg. Åren kan vara i fel ordning, så om någon, medverkande vet att det är fel, typ att 2006 och 2007 års aktiviteter bör byta plats med varandra, let me know. Annars rätt nöjd.
 
Nyårsaftnar fram till 1996 spenderade jag troligtvis med mina föräldrar och deras vänner (utan barn). Ensambarn som man är, satt jag väl tyst och stilla i något soffhörn, lekte med kapsyler och var allmänt ur vägen.
 
Här kommer i alla fall min lista. Från 1996 till 2011.
 
2011 - Fyllerydsvägen, 2 hus som vi pendlade emellan, 10 vuxna, 9 barn, 1 gravid - jag.
2010 - Fyllerydsvägen, hos fam Lindberg med Johan, Emma och Nike dessutom.
2009 - Hemma med kräksjuka, åt varsin skorpa och sa god natt. Skulle gått på fest. Jag hade köpt en ny klänning, som jag än idag ej har använt.
2008 - Sthlm hos Cattis, med Gina och Niklas, gravid med Emilian i magen.
2007 - Sandys place på Norra Esp, cateringmiddag och uppstyrda lekar, utgång på Grace.
2006 - Bråthults bygdegård, mitt ute i skogen, finmiddag, med vita heliumballonger och hela Älmhult typ.
2005 - Hbg och 70-talstema, precis hemkommen från Asien.
2004 - Mackmakeriet i Jkpg, firade med Johanna och David L.
2003 - Hbg hemmafest, kommer inte ihåg så mkt mer, än vad jag hade på mig, balck and black.
2002 - Halmstad, parmiddag i studentlägenhet, Jennys lägenhet, firade med Joel, Anna och David.
2001 - Mellbystrand, tu man hand i iskall sommarstuga, brännmärke i altanbordet.
2000 - Sthlm middag och hotellvistelse, ibland blir det inte som man har tänkt sig.
1999 - Gbg på avenyn, trashat hotellrum, inte av mig, galet nyår som spårade ur totalt.
1998 - Parkväll i Gbg, lugnt och jävligt tråkigt.
1997 - Hemmafest Osby, trodde Erica hade dött, fjortisfylla som tusan.
1996 - Hos familjen Hermansson iförd ÄIF-brallor och Champion-tröja, sista nyåret innan vi började förtära alkohol i stor mängd.
 
Detta år, 2012 (om någon glömt vilket år det är) kommer vi att fira här hemma, med Johan, Emma och Waldemar. Mycket mat (lär det bli) och mycket mys. Happy New Year Everyone!
 
 

Kommentarer
Postat av: sabbe

Tror faktiskt att det var 2006 vi firade hos Sandy. Det året Danne var i Dublin. Trevligt var det hursomhelst!

2012-12-31 @ 12:01:38
Postat av: Ica

Haha, ja, ni trodde ju alla att jag var död. Jag vilade ju bara lite ;) Och året innan hade vi kuddkrig, spelade yatzy, tittade på Gremlings 2 och du spillde ut champagne i min säng :D

2013-01-01 @ 15:18:21
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Hm ja Sabina jag kände att jag inte hade riktig koll på just de åren. Ska byta plats på aktiviteterna ;)

2013-01-02 @ 18:11:29
Postat av: Charlotte

Jag säger det igen Erica - hur kam du komma ihåg allt det?! Jag tyckte att jag kom ihåg mkt liksom ;)

2013-01-02 @ 18:12:20
Postat av: Ica

Vet inte. Jag är bara sån :)

2013-01-03 @ 22:12:52
URL: http://ica82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0