Akutsjuk

Som om det inte har varit enough med sjukhusmiljö. Körde 4 timmar till idag. Varav 2 på akuten. Suck. Ännu en allergisk reaktion. Nej en allergisk chock. På vad vet ingen. Men jag fick utslag över precis hela mig. Ansiktet svullnade upp och tja, jag såg inte direkt vacker ut. Skräckinjagande. Ont gjorde det också. Som tusan. 

Nu skriver jag i dåtid. För jag hoppas att det ska bli så. Men ännu är jag inte återställd. Trots 12 kortisontabletter. Önska mig en god natt. Har inte sovit mer än en timme i stöden sedan förrförra onsdagen. Behöver sömn.


Kommentarer
Postat av: Emma

Lotta! Usch vad jobbigt för dig! Här kommer en krya-på-dig-kram ända från Tokyo. Önskar innerligt att du blir frisk snart och att du får sova några härliga Törnrosa-sovtimmar!

2011-10-29 @ 04:32:06
Postat av: Ica

men lilla vän, vad håller du på med? Du som aldrig är dålig o aldrig typ vart på sjukhus för sjukdom. De måste ju kolla upp dig ordetnligt-

2011-10-29 @ 16:33:04
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: charlotte

emma - tusen tack! hoppas allt är smashing i japan och att ni njuter. inte alls avis.



erica - jag dör på att vara sjuk. det är inget för mig!

2011-11-03 @ 18:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0