Det Här Har Hänt

I tre veckor har jag varit hemma nu. Tre veckor sedan jag gick hem en eftermiddag med förkylning. Hur kunde det bli såhär? Kan man undra. Under dessa tre veckor har jag:

Varit på tio läkarbesök.
Haft tre olika infektioner.
Fått två allergiska reaktioner. Och en allergisk chock.
Sovit två nätter på sjukhus.
Suttit cirka 10 timmar i olika väntrum.
Lämnat typ 12 rör med blod.
Svimmat på apoteket, på en apotekstant - sinnes!
Sovit noll hela nätter.
Fått tre remisser till olika avdelningar.
Ringt ungefär 15 samtal till olika vårdenheter.
Hämtat ut 7 olika sortes piller.
Hämtat ut 9 olika sorters krämer/salvor.
Lagt enormt mycket pengar på att hämta ut saker.
Fått ett frikort till oktober 2012.

Listan kan säkert göras längre. Men hallå. Vad händer? Och som sagt - hur kunde det bli såhär? Vill säga att jag är på bättringsvägen. Och är nog det. Även om jag inte direkt känner mig frisk. På måndag ska jag jobba i alla fall.

Nu - back to planläge med mina piller och krämer.



Kommentarer
Postat av: Lina

Vännen! Oj, låter som tre jobbiga veckor! Hoppas att du mår bättre. Första advent-kramar!

2011-11-27 @ 19:43:58
Postat av: Charlotte

=) tackar - mår mycket bättre nu, bra till och med. hoppas att allt är bra med dig. och att vi kanske kan ses en smula i jul. juldagsförmiddagen kanske? kram kram

2011-11-28 @ 12:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0