Såklart Fancy

Då så. Taxi förbeställd till 06.25 i morgon. Till Tåget. Japp. Fancy va? BC-möte minsann. I Borås. Kanske lite mindre fancy. Men vafan. Det ska bli trevligt. Riktigt trevligt med modevisning för höst och vinter 2011. Ser jag fram emot.

Och. Bjuder på. Två dagens tips. Ett. Måla inte naglarna efter att ni klippt ner en häck i trädgården. Hela armen darrade. (Nej, jag klipper inte ner häckar speciellt ofta.) Och det är inget att rekommendera vid fransk manikyrmålning.

Dagens tips två. Spring inte det fortaste ni kan i spåret. Direkt efter att ni tryckt i er mat och bälgat massa vatten. Jag fick världens supermegahåll och var så kissnödig att jag fick kasta mig in bland granarna. Då det, såklart, kom diverse andra löpare. Cyklister. Och hundägare. Såklart. När det aldrig annars brukar vara en käft, i hela skogen. Såklart. Just my luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0