Ronnie Kom Hem

Det här med att jag idag föreslog mannen att sticka iväg och spela golf. Did not think that through. Kände att eftersom jag är sjuk och ändå hemma. Då kunde jag ju hänga med Emilian. Alltså. Att vara sjuk och hänga med en vild 2-åring. Det är inte att föredra. Är nu yr, vimmelkantig och svimfärdig. Och gråtfärdig. Vill bara dö. Alternativt att klockan ska passera åtta så att han somnar. Hemskt. Men han är vild. Som en huligan. Nyss fick jag en maracas i huvudet. För att förstärka den befintliga huvudvärken. Thanks mitt älskade barn.  

Var faktiskt på jobbet i morse. Inventerade alone (det är nog bland det tråkigaste man kan göra). Fick fontännäsblod (nice ord va). Vinglade hem (eller åkte faktiskt buss). Sov hela dagen. Och inte mår jag bättre. Snarare sämre. Är störtförkyld och feberyrar.

Nu vill jag att den där jävla (ja jävla) golfen ska vara slut. Och att min man ska komma hem och ta hand om mig. Är det för mycket begärt? VA?!!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Men gumman...Skickar stora kramar till dig och hoppas att du frisknar till snabbt!

2011-05-25 @ 21:22:06
Postat av: Charlotte

thanks darling - är tokförkyld och blir liksom inte bättre. =(



hoppas att allt är bra med er och att ni är friska nu i alla fall.



kram kram

2011-05-26 @ 10:54:57
Postat av: ica

Men stackars dig. Nu har du ju vart sjuk länge ju. Ring sjukvårdsupplysningen tycker jag. Man ska inte få fontännäsblod bara sådär :(

Krya på dig!!

2011-05-26 @ 17:27:25
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: charlotte

...jag tror att just det har att göra med överkonsumtion av megastarkt nässpray...



hoppas på att kunna jobba i morn annars får jag nog ringa akuten och begära hjälp snarast. har ju varit sjuk i en hel vecka! det har nog aldrig hänt!

2011-05-26 @ 21:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0