I ♥ U Honey

Jag tror att alla har fattat. Mamman är sjuk. Till och med den lille går runt och säger "mamma suuk". Igår när jag låg och feberfrossade som värst fick jag ändå iväg ett nödproviantmess till min man. Som spelade tennis.

Hem kom han. I hagel/ösregn. Utan provianten då kontokortet gått ur tiden/pengarna var på fel kort. Inte nog med en ursäkt. Han for upstairs hämtade sin bankdosa. Mixtrade lite. Letade upp nytt kort. Och. For iväg ut igen. Klockan var då nästa tjugotre noll noll. Regnet vräkte ner. Stormen ylade.

Och mamman. Den sjuka. Jag. Fick min apelsinjuice. Min chokladkaka (nåja en annan sort men vafan). Och en tidning. Senaste MAMA. I love min man. Always. Men lite extra just då. ♥


Exakt hur avundsjuka är ni nu?


Kommentarer
Postat av: ica

Jag som trodde att du inte åt godis. ;)

Med sådana krav är det tur att du är sjuk så sällan. Hade jag bett om det varje gång jag vore sjuk skulle vem som helst dra fortare än kvickt :D

2011-03-11 @ 22:13:22
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Charlotte

hahaha, det är sant. tur att jag inte är sjuk så himla ofta då. och jo jag banga ju ur det där vadet. hur KAN man leva utan choklad liksom, fast jag ville egentligen ha dukat...men det fanns inte...sa han...

2011-03-12 @ 09:42:14
Postat av: ica

Haha, dukat! Det var inte igår. Mer nostalgi i mitt sinne =)

Men jag förstår ditt bangande. Jag sa ju till dig att man inte kan leva utan choklad. =)

2011-03-12 @ 13:10:57
URL: http://ica82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0