Jag Säger Då Det

Alltså den här träningsvärken. Det måste vara ett skämt. Jag har för fan ont överallt. Är sjukt stel. Kan knappt vända mig om i sängen. För att inte tala om lek med den lille. Pain pain. Trots att jag strechade så duktigt. Det enda riktiga att göra vore väl att ta en ny runda i spåret. Först måste dock riktiga och nya skor inhandlas. Alltid nice när mina projekt inleds med shopping av något slag.

Men nu. Playdate med Ida och Liam. Emilian som var uppe 06 i morse passar på att powernap:a en smula. Han är så galet smidig den där lille. Vill mamman att han ska sova, då sover han. Vill mamman att han ska vara vaken och leka, då är han det. Vill mamman att han ska se barnprogram så att hon kan duscha och fixa sig, då gör han det. Vill mamman gå på stan en hel dag med en annan mamma, då sitter han sött i sin vagn. Smidigare liten finns nog inte.

Åh nu saknar jag honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0