My Life

My good vilken stereotyp jag är. Har blivit. Mannen svänger upp på garageuppfarten. Jag står i det renskrubbade köket (panikstädade det precis) och öser (!!!) den helstekta marinerade (har legat i marinad i ett dygn) kycklingen.

På spisen puttrar grytorna. Barnet leker sött med någon pedagogisk leksak.
Yeah right - läs tokriver ut kastruller ur skåpen samt är allmänt irriterande för mamman. Men you get the picture.  

Jag har till och med svidat om till (söt) klänning efter att ha gått i pyjamasbrallor hela dagen då det sista i hallen har målats. Idyllen är komplett. Jag blir nästan lite rädd. Herregud how much of a housewive am I?

And I love it.


Jag och min kyckling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0