Melodifestivalen Då

Jag vet inte om jag orkar skriva något om melodifestivalen. Men. Jag är glad för att Anna vann. Salem är ruskigt musikalisk. (Det är inte jag). Ola och Eric hade lätt kunnat switcha låt utan att det hade märkts. Även om jag är lite förtjust i Ola får jag instämma i att han passar nog bäst på en finlandsfärja.

Pernilla
är för gammal  både för låten och klänningen. Jessicas klänning däremot var fantastiskt fin. Peter kändes meningslös och passé. Darin kunde valt en bättre outfit och frisyr. Andreas är betydligt bättre utan Carola som bihang. Timotej har jag ingen åsikt om.

Sen var pausunderhållningen det sämsta ever. Tillbaka med Björn säger jag bara.

Så - nu har ordat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0