Lördag FM

Denna soliga lördagsförmiddag bjöd jag min man på nybakta scones. Värsta bagaren nu för tiden. För att det skulle se maffigt ut gjorde jag dubbel sats. Nu har vi scones i veckor. Trevligt. Min man som för övrigt vaknade redan klockan fem i morse. Och var ute och rev skatebon (!!). Dont ask. Jag och den lille mannen sov ända till klockan sju. Det ni. Ni utan barn, så ser helgerna ut.

Till sconesen valde mannen film. X-Men. Jippi liksom. Så somnade han mitt i. Men jag höll ut och såg hela. Som faktiskt var okey. Eller nja. Den där Hugh Jackman var okey. Men för övrigt not.

Nähä om man skulle ta tag i diskberget som bagaren och kocken från igår lämnat. Sedan är det renovering som gäller. As always.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0