Fotbitaren In Action

Ja, jag vet inte vad jag ska säga egentligen. Är det ett barn eller är det ett djur av något slag som vi satt till världen? Favoritsysselsättningen just nu är att: bita folk i tårna.

Så alla som planerar besök. Var beredda. När ni minst anar det så kommer det ett hugg.
Och tro mig, det gör ont. Sju små sylvassa bissingar har han. Odjuret. Även kallad Emilian.



Låt er inte luras av söt och oskyldig uppsyn. Han skrattar och ler för att sedan böja sig framåt och...hugg...



Är man helt oförberedd kan det bli kalabalik på riktigt. Då första instinkt blir att "sparka bort" den ansvarige.



Han släpper inte gärna när han väl har fått ett tag.



Drar man sedan undan sin ömmande fot ja då blir det de här resultatet. Så glöm nu inte att jag har varnat er. Besök sker på egen risk alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0