Afghanhunden

Jag vet inte hur väl det syns här men mitt hår är långt. Riktigt långt nu. Jag har nog aldrig i mitt vuxna (!) liv haft så här långt hår. Många gånger har jag drömt och längtat, men aldrig att det har vuxit sig riktigt galet långt.

Extentions har jag fuskat med ett antal gånger. Löshår har använts. Men nu. När jag äntligen har fått eget extremlångt hår. Jag då vill jag inget hellre än att klippa av det. Jag känner mig som en afghanhund. Det är anledningen.



Just precis i detta nu. Långt och lockigt.



I eftermiddag ryker det. Jag tror att det blir en längre page. Herregud jag som aldrig har haft page. Men nu är det dags. En lättskött tråkig mammafrisyr. Thats soon to be me.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh, så spännande! Bild kommer upp snart hoppas jag=)

2010-03-11 @ 16:10:48
Postat av: Charlotte

Du, det bidde ingen page. Det bidde knappt kortare ens =)

2010-03-13 @ 12:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0