Sommarens Regnigaste Dag

Sommarens sämsta dag. Vädermässigt. Regn från start. Och idag for pappan med tre grabbar på någon slags grabbresa till Öland. Trots flera flak öl och min midsommarvodka i bagaget tyckte jag en smula synd om dem. Men humöret var på topp och lite regn lär nog inte stoppa dem. Stoppa dem från vad kan man undra? Jag vill nog inte veta. Hoppas att pappan har roligt i alla fall.

Jag och den lille herr Ericsson har tagit det soft. Myst i soffan och kollat på både "Alla vi barn i Bullerbyn" och "Emil i Lönnberga". Nu sover han, den lille och jag ska se dagens tredje (!!) film. Ute känns det som höst. Jag tänder nog lite ljus och skapar mysfeeling här i min ensamhet. Ibland är det bara hur skönt som helst. Att vara lite alone.




Kommentarer
Postat av: Sabina

Skickar varma kramar till dig!! Imorgon far vi söderut, ska bli härligt=) Puss & Kram!

2010-07-24 @ 22:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0