Sur Citron

Jag brukar inte klaga på vår situation. Men idag är jag så jävla trött på allt slipdamm som ligger överallt. Och då menar jag överallt. Dammsuger igen och igen. Skurar golven igen och igen. Plockar disk och plockar en miljon andra saker. Snubblar på sladdar, hyllplan, stolar, golvplankor, leksaker, tvätt och allsköns attiraljer som vi tvunget ska ha framme.

Är sur som en citron. Trots att lilleman bjöd på sovmorgon till halv 10 minsann. Ingen skön söndag. Övriga familjen gör klokt i att hålla sig undan mig.

Kom på att jag faktiskt åt citron igår, massor. På mina pannkakor. Det skulle jag nog aldrig ha gjort.


Kommentarer
Postat av: Sabbe

Vännen...förstår att du kan känna så. Jag känner så ibland och då har vi bara bott här 1 vecka...och vi har inte renoverat...och vi har inga leksaker som ligger överallt... Tänker på dig! Puss!

2010-02-07 @ 22:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0