Gör Som Jag Vill

Jag tar mig friheter. Utan att diskutera med någon. Någon skulle nämligen föreslå spackling och slipning. I hate spackling och slipning. Därför diskuterar jag inte med någon.  



Så här såg dörrposten och dörren (man ser den till höger i bild) ut när min man for till jobbet i morse. Jag skulle måla väggarna och inget annat. Fick ett infall och vips.



Nu ser det ut såhär. Dock lite mer vitt. Jag har målat dörren 5 (!!!) gånger idag. + Dörrposten lika många. Med stor roller. Med liten roller. Med pensel allra längst in i hörnen. Gud vad tråkigt jag har. Emilian är inte nöjd. Han har skrikit i kapp. Inte roligt när mamman bara målar och målar. Inte för någon inblandad.

Snart dags för ännu en omgång. Fy fan. Men fint blir det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0