Allt Och Inget

Nej men mer snö. Så underbart. Härligt. Varför inte. Jag blir tokig. Nu räcker det. Vi är typ insnöade jag och Emilian. Vagn i förort med skyhöga snövallar är inte att rekomendera. Blåser gör det också.

Eftersom att målarfärgen är slut blir det inte så mycket målat idag. Vi sysslar med tvätt och städ i stället. Glamour it is. Men på lördag blir det lite mer glamour för mamman. Då bär det av mot storstan. (Om tåget går vill säga) Jag ska dricka drinkar, shoppa och tjejsnacka med de finaste av flickor. Ser jag mycket fram emot.

Idag väcktes vi av mannen som förkunnade att det var någon slags kvartsfinal. Som gick åt helvete. Men tur att vi gick upp och såg den sista deprimerande perioden. Perfekt sätt att börja dagen på. Hockeyförlust.

I morgon kommer Tomas och Hanna på middag. Egentligen skulle jag styra upp beef bourguignon med älgkött. Känner dock att det projektet blir lite för stort med tanke på husets övriga projekt. Då en sådan gryta tar en sisådär 4-5 timmar att tillaga. De får nöja sig med ytterflié tror jag bestämt.

Jaha det här var ett antal meningslösa rader om livet just nu. Idag räknar jag 4 tänder i bebisens överkäke och 3 i undekäken. Det gör ont att bli biten.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kan försäkra dig om att ytterfilé blir precis lika bra. Matlagning i 4-5 timmar är ju alldeles för ansträngande. Förresten, vad för snacks äter du? Inte godis väl? Chips, popcorn?

2010-02-25 @ 12:25:58
Postat av: Åsa

Ja vi längtar tills det blir lite glamour i helgen, ska bli skoj!=)

2010-02-25 @ 12:49:16
Postat av: Sabbe

Glamour it is=) Längtar också efter er!

2010-02-25 @ 16:20:38
Postat av: Anonym

Hanna - Jag äter allt utom godis (tyvärr) gärna ostbågar =)



Åsa&Sabbe - Fan vad vi ska glamma!!!

2010-02-25 @ 16:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0