Äntligen Tillsammans Allihop

Jag kan inte riktigt beskriva hur fantastiskt trevlig denna juldagsförmiddag var. Här på Östergatan 47 i Älmhult. Mina absolut bästa bästa var på besök. Dessa tjejer har jag vuxit upp med. Vi har gått igenom och delat allt. Verkligen allt.

Jag är så otroligt glad över att ha dem i mitt liv. Även om vi är lite utspridda och osynkade. Men vi är samma. Samma vänner. Samma Bästa.


Fortsätter på svart/vitt tema. Av okänd anledning. Här bjuder vi på spontan fotouppställning. Varsågoda.


Kommentarer
Postat av: ica

Den här bilden snor jag. Och hela inlägget med och lägger i en del av mitt hjärta där det alltid kommer stanna =) Mycket välbeskrivet av förmiddagen =) Och svartvitt eftersom det var så mycket nostalgi såklart =)

2010-12-26 @ 15:58:10
URL: http://ica82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0