59 Snabba

1. Hur gammal är du om fem år? 33½. Shit hemsk tanke!
2. Vem var den sista du träffade? Min man.
3. Hur lång är du? 163 centimeter.
4. Vilken var den senaste film du sett? Spiderman. Såg den igår kväll för att den gick på TV.
5. Vem ringde du senast? Min Man.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Men gud nu missar du ju bonde!! Det e sinnes, sitter m skämskudde och typ dör. Hoppas ni har trevligt. Kram!" (Till Martina) Fast det var inte det senaste. Men ett av dem.
7. Vad är dagens planer? Mysa med min son som jag har saknat massor. Nu sova.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Båda. Beror på hur mkt tid jag har.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta och bor tillsammans.
10. När såg du senast din mamma? I tisdags å jobbet.

11. Vilken ögonfärg har du?
Mörkbruna.
12. När vaknade du idag? 07.35
13. Har du någon gång hittat en katt? Nä.
14. Vilken är din favoritplats? Hemma i vårt hus.
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhusmiljö är väl sådär.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I färdigrenoverat hus med min familj. Har nog bytt bransch.
17. Vad skrämde dig som barn? Pappa i tomtemask utanför fönstret.
18. Vem fick dig att skratta senast? Min man.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja det känns så har inga iaf.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
 Olika men oftast med. Helst med en tio nr för stor ikea-tröja som min man hatar.
22. Hur många kuddar har du i sängen? En + en prydnadskudde.
23. Hur många landskap har du bott i? Tragiskt nog bara ett. Småland i mitt hjärta, eller nåt.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja men det är lätträknade gånger.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpbyxor och heels.
26. Är du social? Ja.
27. Vilken är din favoritglass? Choklad.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa. Shoppa. Spara. I den ordningen.
29. Tycker du om kinamat? Ja ibland. Och mest currysås.
30. Tycker du om kaffe? Nä.


31. Vad dricker du till frukost?
Te eller mjölk.
32. Sover du på någon särskild sida? På mage till vänster om min man.
33. Kan du spela poker? Ja.
34. Tycker du om att mysa? Såklart.
35. Är du en beroendemänniska? Ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja.
37. Vill du ha barn? Jag har ju ett fantastisk barn. Är rätt nöjd än så länge.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite skoltyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja en gång. Fast som passagerare typ.
40. Föredrar du havet eller en pool? Både och.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Mat. Kläder. Smink. Inredningsprylar.
42. Äger du dyra smycken? Nja nej. Men. Min förlovningsring har stort  personligt värde för mig. 
43. Har du någon gång somnat på bio? Ja. Men kommer inte ihåg vilken film.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Karrekotlett, klyftpotatis och bea.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Emilan och min man. Men Fredrik (Ronnies kompis) är himla skoj han också.  
46. Välj ett ärr på din kropp? Tvärs över magen. Kjejsarsnitt.
47. Vad har du för ringsignal? Någon standard för Sony Ericsson tror jag.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja flera.
49. Flirtar du mycket? Nä.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma

51. Kan du byta olja på bilen?
Kan jag säkert. Om jag gör det? Nej.
52. Har du fått fortkörningsböter? Ja. Usch det var hemskt.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann.
54. Läser du dagstidningen? Nej.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men har önskat min Mama i julklapp.
56. Dansar du i bilen? Det har hänt ja.  
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol. Adam&Gry.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Något om REAn på jobbet.
59. När var du i kyrkan senast? Julafton 2008, annars bara i kapell och församlingshem.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Hihi=) Sånt här är skoj! Puss på dig söta du!

2010-12-18 @ 11:48:09
Postat av: Åsa

Det tycker jag med=) Kände att jag svarade lite för mig själv också samtidigt..

Saknar er båda två sötnosar, dvs Lotta och Sabina menar jag då såklart =)

Kram

2010-12-18 @ 12:34:53
Postat av: ica

Currysås är väl inte kinamat Lotta?

Och jag trodde att JAG var den roligaste människan du kände. Det var jag alltid förr om åren iaf :P

2010-12-18 @ 17:05:49
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Åsa & Sabina, jag veet att mabn själv liksom svara i huvudet. Lär sig en del om sig själv också.



Erica. Jag tänkte skriva dig. Men vi träffas ju så sällan. Och jag tar alltid currysås till all min kinamat. Herregud. Kinamat ÄR currysås för mig =)



Puss på Er alla!

2010-12-18 @ 18:11:38
Postat av: ica

Hrmf... Men du, curryn måste ligga i dina gener eller nåt, för den ligger inte i kinesiska nationalrätter ;)



Men jag hoppades att jag var roligast även på håll.

2010-12-19 @ 14:09:31
URL: http://ica82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0