Tidig Julklapp

I och med kylan fick jag upp ögonen för vår enda (snygga) dunjacka på jobbet. Provade den och vips hade jag önskat mig den i julklapp, och han fick följa med hem idag.

Eller han fick följa med mig ut på promenad. Med Cissi och Malte. Dock borde jag tagit på mig något mer än vanliga stumpbyxor på benen, då vi var ute i nästan en timme och det var -14,6 på termometern. Men jag frös inte på överkroppen i alla fall.



Så här ser den typ ut på mig. Och här kan ni se den på en riktig modell. Collection. Winter 2010. Nedan är även två bilder från kollektionsvisningen som var i våras. Då också visad på en riktig modell. Underbar jacka som jag rekomenderar starkt.  

 


Kommentarer
Postat av: M

Mycket snygg o varm jacka!.. Bra pris!. Säljes även i Kristianstad! :)

2010-12-01 @ 22:53:42
Postat av: Charlotte

Högt pris =)

2010-12-02 @ 21:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0