Stök + Barn För Utlåning

Ibland ser det ut såhär. Då vill man dö en smula. Det gjorde jag inte. Jag hyste ner allting i diskhon. Gick och la mig. Och vips när jag vaknade. Stod allting förvisso kvar.

Men eftersom jag tog morgonpasset med frukost till den lille. Kunde jag legitimt gå och lägga mig igen. Vilket gjorde att min man blev den som drog disklotten.



För övrigt så är jag sjuk idag. Hängig och allmänt risig. Alltså, OM någon vill hyra/låna en 1½-åring som är mer vild än tam. Så går det utmärkt.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Å din stackare...jobbigt att va sjuk!

Krya på dig sötis

Kram Åsa

2010-12-12 @ 21:23:32
Postat av: Anonym

DU?!! SJUK?!? Vad är det jag hör? Det finns väl inte?

2010-12-13 @ 10:57:29
Postat av: Anonym

Ica var det som skrev det ja =)

2010-12-13 @ 10:57:58
Postat av: Charlotte

Jag veeet. Jag har ju för fan inte haft en sjukdag sedan 2006 (obs inget skämt)!! Men jag jobbar nu också iofs!

2010-12-15 @ 08:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0