Mr Element

När jag i morse kom till jobbet var där så kallt, att jag nästan började gråta (vuxet) och verkligen övervägde att stänga och gå hem. Men att gå ut igen i minus femton grader var inte direkt lockande. Så. Ringde vaktmästaren som kom sättandes och förfasades över hur kallt vi hade det. Ett element var nämligen ur funktion, och han förstod då rakt inte hur vi stod ut i kylan/ens överlevde. Precis.

Han bidrog sedan med två underbara värmeelement/fläktar. Nu har vi det så varmt så varmt. Dessutom dök en rörmokare upp och fixade elementet. Great. Här nedan är han (inte vaktmästaren). Han som fått flytta in i butiken. Inte den vackraste, men helt klart den mest uppskattade. Mr Element.



Alltså jag fattar att detta inte var superintressant. Men det var en stor händelse i mitt liv idag. Och japp, jag vet. Det händer inte jättemycket i mitt liv nej. Man får gripa efter halmstrån.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja, kallt är bara förnamnet...-19 grader i Flahult igår...och -26(!) grader i Tranås...där Danne börjar jobba nu by the way...=)

2010-12-02 @ 16:46:29
Postat av: Charlotte

Eh okey...Tranås? What?

2010-12-02 @ 20:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0