Dec. 16, 2010

This is me right now. At work. Har lite break. Ute snöar det som aldrig förr. Helt galet. Plus storm. Behöver jag säga att det inte är en käft på stan. Eller jo förresten det är några krakar som har tagit sig ut. Men de är lätträknade och hastar fort förbi.



Eller jag får ta tillbaka. Nu har det visst varit lite rusning. Och en del julklappar. Jaja. Men. Det är snöstorm. Örk. Fast. Ikväll ska vi ha personalfest. Det vill säga vi ska gå på restaurang och äta trerätters. I stället för julbord. Mums. På ett sätt bra att jag lyckades glömma min matlåda hemma idag då. Kommer att vara ordenligt hungrig i afton. Har redan spanat in menyn. Oväntat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0