Filmsommar

Jag har tappat räkningen på hur många filmer vi har sett den sista tiden. Det svenska sommarvädret öppnar upp  för mys i soffan. Under gårdagen avverkade vi inte mindre än tre Astrid Lindgren klassiker. Mamman och den lille mycket förtjusta i Madicken, Bullerbyn och Pippi.  Pappan sådär förtjust. Han är mest nöjd om han vid något tillfälle får karaktärerna rätt. Skrållan tillhör Saltkråkan älskling.

På kvällen fick jag honom till och med att se Sex and The City 2 med mig. Dock avvek han redan efter gaybröllopet. Nu sover de båda männen i mitt liv. De var vakna mellan 05.00-07.00 så med all rätt. Jag passar på att se lite Twilight (igen). Kan inte få nog. Ute. Regn.

Saknar det här. Sommaren. In Karlshamn. Om man kikar noga. Den lille sitter på huk. Det är hans sätt att hoppa. Ner på huk och snabbt upp igen. Att fötterna inte lämnar marken. Det spelar mindre roll. Pappan. Ja. Han står på händer. I fall det var oklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0