End Of Days

Jag har vetat ett tag. Att det har gått för långt. Men ändå kan jag inte sluta. Jag är hopplöst fast. Just det. Jag kan inte sluta titta på "Days of Our Lives". Lätt det sämsta som går på tv.

Men likväl har jag det alltid på. På förmiddagarna. Är nog tur att jag ska börja jobba snart. För idag förvånade jag mig själv lite, då de helt plötsligt hade bytt ut skådespelaren som spelar Shawn Brady, jag blev superirriterad. Hru kan man bara byta ut en person sådär hux flux. Gruff. 

Och gruff på mig som orkar bry mig.  


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jaså?? Usch och fy...jag håller med dig, Shawn D är ju typ hela serien...

2010-08-17 @ 22:06:41
Postat av: Charlotte

I KNOW!!!!!

2010-08-18 @ 08:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0