Coincidence

Det känns som att jag upplever sinnesjuka sammanträffande ständigt. Jag orkar inte rada upp alla men här kommer ett par. Jag har inte varit i Mellbystrand sedan jag var 16-17. Så när jag körde in mot Maxibutiken vällde minnerna över mig. Speciellt från ett Maxibesök med Joel en sommar. Vi köpte badhanddukar till stranden. Han köpte en blå. Och jag köpte en röd. Det sjuka i det här är. Att just den röda handduken hade jag med mig i min packning. Då den fortfarande är min strandhandduk. Det var ju sjukt i sig.

Ännu mer galet är att den här Joel. Han har köpt den lilla närlivsbutiken inne i Mellby. Och när vi åkte förbi sa någon detta. Varpå jag gör en tjusig u-sväng och går in för att se om han är där. Herregud vilka flashbacks. Alltså, jag har inte varit där på 10 år. Har med mig samma handduk som då. Som jag köpte där. Med Joel. Och träffar på samma Joel. Som jag inte heller har sett på dessa 10 år. Story of my life liksom.

Om ni tyckte att detta var ointressant kan ni hålla upp tummen och pekfingret på varje hand. Sätta tummarna mot varandra (så ser det ut som botten på en låda) och säga "Care-BOX". Det nya för "intresseklubben antecknar".


Kommentarer
Postat av: Emmy

haha, roligt att jag kunde lära dig något nytt ;)!

Vill du lära dig det senaste?

Fråga mig om Care ballongen då ;)!

2010-08-16 @ 11:56:57
Postat av: Charlotte

...eh...ja jag hörde nog ngt om den sist, men kommer inte ihåg. får ta det nästa gång. så jag inte blir för cool liksom =)

2010-08-16 @ 17:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0