Bingo Ringo Och Sammanträffande Igen

Dags för lite sammanträffande igen. Häng nu med. Jag läser i stort sett varje dag Katrins blogg. Blev nog riktigt fast då hon skulle ha barn. Hon fick en liten Ringo med Bingo Rimér nu i år.

Idag läste jag att de var i Karlhamn. Och så var det en bild på ett hus. Som jag kände igen. Det ligger nämligen väldigt nära vår sommarstuga. Inte hade jag en aning om att det var Bingo Rimérs barndomshem.

Vi åker förbi där varje gång vi ska till stugan. Och vi/min man springer därom ibland också. Det gruffas dessutom om att den där Björn (antar att det är Bingos pappa) är lite märklig som har diverse djur lösa både i trädgården och på vägen utanför. Bland annat.


Bild från Katrins blogg.

Enormt sammanträffande. Man kan nästan säga att jag är lite famous nu också. Eller nähä det kanske man inte kan dårå. Men still.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0