Vilse In The Skog

Emilian och jag promenerade in the woods. Allt gick bra. Till det kom ett vägskäl. Där ingenting stämde. Enligt mig. Vad göra? (Emilian till föga hjälp som ni ser nerdan.) Jo. Ringa mannen såklart. Som för övrigt satt på dass. Där pappret var slut (annan historia).

"Hej, jag är här i skogen men vet inte riktigt vart jag är, eller åt vilket håll jag ska - hjälp"
.
Ja ibland är man kanske inte så jättesmart. Mannen försökte luska ut var vi befann oss, men utan större framgång, då min beskrivning var ganska bristfällig.

"Ja, det är en massa träd här. Grått grus på marken och ganska plan väg".

Men allt gick bra till slut. Jag sitter ju här don´t I.


Kommentarer
Postat av: Sabbe

Haha=) Du är för rolig du!

2010-04-25 @ 18:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0