Störig Man

Den här bloggen handla mycket om störig saker har jag märkt. Det kanske är så att jag har mycket att störa mig på. Här får jag utlopp för det. I alla fall. En  mycket störig sak.

Säg att du lagar mysmiddag till din man. Ni ska precis äta och njuta av varandras sällskap. Delge varandra om dagen som gått. Beundra ert barn och blicka samförstått på honom, som sitter som ett ljus och ler i sin barnstol. Ponera denna bild av en lycklig familj en måndagskväll. För så ser det väl ut hos alla?! 

Då sliter plötsligt mannen upp sin mobil och måste ringa någon mitt i myset och familjelyckan. Är inte det störigt om något?! Gruff.

Behöver jag säga vem som fick ta disken!

         
Mysmiddag på gång   Störig man som pratar i telefon


Kommentarer
Postat av: Ronnie

f'låt

2009-11-19 @ 12:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0