Söndag

OM jag hade varit bakis, singel och inte en förälder som är mitt upp i flytt och renovering. Då hade min söndag troligtvis sett ut så här:

11.30 Idol
13.00 Idol utröstning
13.35 Robinson Karibien
15.00 Mammas Pojkar
16.00 Bonde söker Fru
17.00 Hell´s Kitchen
18.05 One Three Hill
19.00 Gossip Girl
20.00 Vem kan slå Filip och Fredrik (Varvat med Parlamentet 20.30)
22.00 Paradise Hotel

Jag hade förmodligen inte rest mig från soffan mer än för att öppna dörren för pizzabudet. MEN nu är jag verkligen inte bakis. Jag är då rakt inte singel. Och jag är i allra högsta grad en vuxen och ansvarstagande förälder. Mitt i Renovering och flytt.

You do the maths!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0