Receptet Linus?

Ronnies föräldrar kommer på besök i helgen. Alltså mina svärföräldrar. Emilians farmor och farfar. Jag försöker vara smidig och planera lite ahed. Det vill säga att skriva någon slags inköpslista och matsedel. Då det är mitt område såhär i renoveringstider. (Läs i alla tider)

Frågar Ronnie om det är något särskilt han vill att vi ska bjuda dem på. Om det är någon av alla min förträffliga matkreationer han har fastnat för och vill att hans föräldrar ska få ta del av. Väntar med spänning. Vad av allt smaskigt som jag brukar laga tycker han bäst om liksom?

Först får jag inget svar alls. Han kommer inte på en endaste god maträtt som jag har gjort. Observera här att jag lagar mat till honom varje dag.

Sedan efter alldeles för lång stund klämmer han ur sig att Linus pastasallad (som vi ätit en gång i somras typ) den kan vi bjuda på. Den var riktigt god.

Why did I even ask?


Kommentarer
Postat av: Sabbe

Haha=9 Det var det roligaste jag hört på länge!

2009-11-11 @ 17:24:33
Postat av: Charlotte

Jag tycker att det var sådär kul.

2009-11-11 @ 18:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0