Längtar Hit Och Dit

Men oj vad intressant och trevligt det var på jobbet. Kände för första gången sedan lilleman kom att jag saknar det lite. Längtade lite tillbaka. Jag har ju ynnesten (kan man säga så?) att få arbeta med ett av mina allra största intressen. Mode och kläder. Kikade på vårens kollektion. Åh blev inspirerad.

Färger, material, modeller, passform, kvalité, fabrikat, mönster, foder. Jag saknar faktiskt. Fick en riktig pepp. Saknar säljet. Kundkontakten. Butiken. Min butik. Konstigt. Trodde inte. Verkligen inte, att jag skulle känna så här. Positivt överraskad.

Men längtade hem till min skatt också. Min finaste.


Klart man längtar hem.


Till den här filuren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0