Tjockisen Speaking

Följande dialog kan vara något saltad. Det beror på vem man frågar.

R:
Vad är det här du har på dig?
Jag: Vaddå en tunika ser du väl. Är den ful?
R: Var har du fått den ifrån då?
Jag: Hittade den i garderoben.
R: Så den bara hängde där?
Jag: Ja!

Paus.
R ska bege sig hemifrån. Vi står vid dörren.

Jag: Men vaddå var den så ful den här eller?
R: Njä, men den ser lite tight ut. Liten.
Jag: Va?!
R: Jaa den stramar liksom här. Pekar på höfterna och magen.
Jag: Va, jaha så du tycker att jag är tjock nu då alltså. Jaha men jaha så jävla kul! Jaha...men jaha ok vad bra då vet jag. Du tycker att jag är tjock. Kul kul kul. Gruff Gruff. Morr Morr. Grrr Grr.
R: Njä sa ju bara att den där tröjan (fattade han inte att det var en tunika eller) såg lite liten ut.

Jag hör knappt står och speglar mig från alla håll och kanter. R säger hej då och snabbar sig ut innan det riktiga utrbrottet börjar. Så nu blir det sallad och någon fattig rädisa för mig till middag hädanefter. Kul kul. Speciellt nu då med julen upcomming. Härligt.


Kommentarer
Postat av: ica

Hörru Lotus. Smartare än så är du väl ändå? :P

2009-11-24 @ 11:47:29
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Sabbe

Hallå! Det är ju inte ens 6 månader sedan du födde fram en bebis...

2009-11-24 @ 18:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0