Reasons

4 orsaker till att inte åka ensam till K-rauta och Media Markt.

1 - Jag kommer knappt i och ur bilen med en jäkla massa stygn på magen. Stänga bildörren är nästan stört omöjligt.

2 - Det är sista lördagen före jul. Det vill säga bilköer och galna människor. Överallt.

3 - Det är snöstorm. Glashalt och skitsvårt att köra.

4 - K-rauta stänger 17. Jag åkte 16.30. Tips är att åka i god tid. Speciellt om det ska inhandlas en slang som ska gå från diskhon till, eh ja hur var det nu...vad var det jag skulle ha egentligen. Ytterligare tips, var säker på vad som ska köpas.

Jag valde tydligen att ignorera dessa helt uppenbara orsaker till att inte åka. Fuck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0