Dan Före Dan

Vårt kök fungerar, nästan. Vi har golv, nästan. Vi klarar oss. Allt blir så snyggt. Värsta lyxen att få bo i det fina efter flera dagars spartanskt levene.

Nu har släkt och familj anlänt. Huset är fullt och fler ska vi bli. Härligt.

Jag känner dessutom att jag såhär dan för dan måste dela med mig av ett mycket bra tips:

Åk till valfri stormarknad efter klockan åtta dan före julafton. Inte en själ. Inga köer. Ingen trängsel. Ingen Panik. Bebisen sover snällt i sin vagn. Ingen stress. Allt är perfekt. Hrm ja förutom att senapssillen, laxen, och gravlaxssåsen var slut. Men herregud, det är öppet i morgon också.

Förresten
fick ett julkort adresserat till fam Charlotte Håkansson. Det är grejer det. Familjen Bolin dom kan minsann.

Mycket märkligt inlägg. Jag vet. Nu ska det kläs gran. Tjoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0