Bebispolare

Lilla A var idag på babyträff. Det är så himla mysigt. Dock lite trist att jag alltid måste snabba mig därifrån, då den store ska hämtas på förskolan (och idag skulle jag handla brallor innan också). Alternativt ta med den store. Som då länsar kakfat och far runt som en vilde.
 
I alla fall. På mitt initiativ. Gruppfoto. Mammorna skrattade och stojade så till den milda grad. Att Adrian blev helt förskräckt och började stortjuta. Men några härliga bilder fick jag minsann. Pluttisarna.
 
 
 
Ja alltså det är inte helt lätt att fota bebisar. Men söta va?!
Från vänster - Juni, Valerie, Hanne, Adrian, Alma, Elvis och Inez..
Jag dör vilka godingar.
 
Hittade dessutom bild ifrån när Emilian satt like this med sina bebispolare (som nu alla är 3-åringar då). Det är från 2009-12-07 alltså är Adrian nästan exakt lika gammal idag som Emilian var på bilden.

Kommentarer
Postat av: Ica

Ahhh! Jag drömde inatt att vi hade matteprov med hon Alva (som vi hade i OÄ eller nåt sånt på mellanstadiet). Det var horribelt svårt och vi skulle mäta var det regnade mest på två stället i Australien genom lika stora hål, och svaret var den dit jorden roterade så vattnet hann dit först... Mycket suspekt :D

2012-11-30 @ 10:12:31
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Alltså Alva - hur kan du ens komma ihåg henne?! Det är sjukt!!

2012-11-30 @ 20:19:59
Postat av: Ica

Jag vet... men som du också vet: jag minns allt :P

2012-11-30 @ 20:52:44
URL: http://ica82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0