Njuter Av Mitt Lugn

Nu har jag varit home alone i en hel vecka. I guess that we are even now!? Han for på golftrip in Spain (en hel vecka). Jag fick vara hemma och jobba, Kanske inte helt rättvist ändå?!
 
Men jag har haft det himla bra. Fokuserat på jobbet och vilat ut varje kväll. Och nu, en helt oplanerad helg framför mig. Startade med en frisk (läs blåsig och rätt kall) PW. Så underbart, var alldeles för längesedan. Saknar som tusan.
 
Soffan nästa. Skidor på TV. En hel ny säsong av Hart of Dixie på datorn. Godis från Hemmakväll (bästa) och bara helt lugnt och skönt. Såklart saknar jag mina killar. Men de kommer snart hem, bäst att njuta av lugnet. Och som tur väl är finns "facetime call" på Iphonen. Får se och prata med dem "live" varje dag. Dagens höjdpunkt!
 
Längesedan ni fick naturbild. Antar att ni saknat. Here we go!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0