Sjukstuga

Om ni undrar vad vi gör. Vi är sjuka. Sjukare än någonsin. Jag, Ronnie och Emilian har haft runt 39-40 graders feber i flera dagar. Lägg därtill tokhosta, halsont och allmän förkylning. Babyn har även han haft feber och varit allmänt låg. Som tur väl är. Så. Bor min mamma här hos oss. Utan henne vetetusan hur vi skulle ha klarat oss. Tack mamma!
 
Jag har i princip bara legat och feberyrat samt snytit mig och slukat halstabletter. Har man 40 graders feber då orkar min inte med så mycket mer. Värsta influensan någonsin. Herregud. Idag är vi någotsånär feberfria. Men matta. Och trötta. Och galet klara med allt vad sjukdom heter.
 
Härligt då, att jag, till i morgon 05.40 beställt en taxi. Till tåget 06.06 destination Sthlm. För utbildning. Följt av nattåg till Luleå (!!). Där det vankas konferens samt "Dinner on ice". Japp middag mitt ute på en is. Perfekt för en genomförkyld och megamatt morsa. Men det ska nog bli bra. Packar för fullt. Mest alvedon och näsdukar. Och kavajen förstås!

Kommentarer
Postat av: Martina

Ja glöm för tusen inte kavajen!. ;)

2013-01-17 @ 19:04:22
Postat av: Emma

Vilken otur. Krya på er hela familjen!

2013-01-17 @ 19:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0