Summering

Jag jobbar. Och umgås med min familj. Så mycket mer blir det inte. Jag far runt en del också. I Sverige. I veckan var det Borås. Nästa vecka Jkpg följt av Gbg och sedan Sthlm en del.
 
I alla fall så har vi det bra. I helgen var vi bortbjudna till exempel. Vi hyste ner våra kids i varsin vagn. Dinerade på Fyllerydsvägen och slirade hem framåt 01. My god så vilt.
 
Och på nu på lördag blir det koncert. För mamman. Petra Marklund minsann. Killarna far uppåt för sportlovshäng med släkten. Så nu vet vi, vad vi gör. Och vad vi kommer att göra.
 
Jag ser i alla fall ut precis som vanligt. Och med ljus och prickar - lite bättre till och med.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0