Mitt Bästa Bord

Det går så sjukt snabbt. När man är ledig. Men som vi har njutit och haft det bra. Vi har premiärgrillat hos Mia och Fredde. Vi har sovit en hel massa. Sett lite film Donat utomhus. Shoppat.
 
Och fått hem vårt nya bord. Som jag älskar. Jag är så sjukt nöjd. Har längtat, sedan vi typ köpte huset, efter ett stort matbord där vi kan få plats många. Där vi kan ha trevliga arrangemang i form av ljus och onödoga prydnadssaker. Bästa.
 
Före:
 
Efter i dagsljus:
 
I kvällsljus
 
Mitt arrangemang - sjukt nöjd, som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint! =)
Och supersnyggt med det på huset med. Va ni är fixiga. Ni är så duktiga med ert hus.
Jag kommer nog aldrig skaffa hus ;) hhahaha.

Ses snart??
Kram

2013-04-03 @ 08:44:32
Postat av: Cissi

Jättefint! =)
Och supersnyggt med det på huset med. Va ni är fixiga. Ni är så duktiga med ert hus.
Jag kommer nog aldrig skaffa hus ;) hhahaha.

Ses snart??
Kram

2013-04-03 @ 08:45:00
URL: http://pajje.eu/%7Ecissi/
Postat av: Charlotte

Det är nog mest R som är fixig, jag bara shoppar vaser och sånt ;). Ses gärna snart!

2013-04-04 @ 19:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0