Tack Eller?!

Jag kanske ska säga tack till min man. Som tog med barnvagnen med Emilian i (sittdelen) till golfbanan. Så jag och lillebror inte kom någonstans i det fina eftermiddagsvädret. Inte ens babybjörnen hade vi, den låg under vagnen.
 
 Nu fick jag ju tid till att plocka i ordning allsköns prylar som ligger överrallt, dammsuga, damma och tvätta. Samt sortera ut lillebrors alla urvuxna kläder och städa i badrummet. Angenämt att komma hem till. Plus färdiglagad mat. Ganska smart pappa. Kanske fanns det en baktanke med det hela alltså?!
 
Jag hann i och för sig också med att se några avsnitt av Gossip Girl samt att fota mig själv. Här ser ni det resultatet.
 
 
Rätt nöjd husmor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0